Deprecated: Creation of dynamic property Colorlib_Login_Customizer::$base is deprecated in /home/apeterko/public_html/zarabiajnawiedzy/wp-content/plugins/colorlib-login-customizer/includes/class-colorlib-login-customizer.php on line 98 Deprecated: Creation of dynamic property Colorlib_Login_Customizer::$key_name is deprecated in /home/apeterko/public_html/zarabiajnawiedzy/wp-content/plugins/colorlib-login-customizer/includes/class-colorlib-login-customizer.php on line 99 Deprecated: Creation of dynamic property KaliForms\Inc\Utils\EmailUtilities\Email_Logger::$mailer is deprecated in /home/apeterko/public_html/zarabiajnawiedzy/wp-content/plugins/kali-forms/Inc/Utils/EmailUtilities/class-email-logger.php on line 43 Deprecated: Creation of dynamic property Colorlib_Login_Customizer_CSS_Customization::$key_name is deprecated in /home/apeterko/public_html/zarabiajnawiedzy/wp-content/plugins/colorlib-login-customizer/includes/lib/class-colorlib-login-customizer-css-customization.php on line 30 WPROWADZENIE – 45 sekund

WPROWADZENIE

MARKETING WIELOPOZIOMOWY to jedna z realnych metod, dzięki którym wynalazca lub wytwórca może wprowadzić na rynek swój produkt bez konieczności posiadania miliona dolarów i całkowitego powierzania swych produktów komuś innemu. A z drugiej strony każdy może, stając się dystrybutorem takiej firmy budować liczącą w tysiące osób organizację zadowolonych klientów firmy zarabiając pieniądze z bycia Ambasadorem Marki.

Aby założyć swój własny biznes potrzebujesz pomysłu, pieniędzy i czasu. Niektórzy nie maja pomysłu ale mają pieniądze na inwestycje i czas wtedy korzystają ze sprawdzonych SYSTEMÓW FRANCZYZOWYCH np McDonalds, Pizza Hut, Żabka itp (jest tych franczyzowych systemów w Polsce ponad 300).

Franczyzy te są jednak kosztowne. A co zrobić gdy nie masz pomysłu, pieniędzy a jedynie czas do pracy? Wtedy można skorzystać z tzw. franczyzy osobistej we współpracy z firmą działającą w SYSTEMIE MLM. Ona ma produkt, know how, dystrybucje i obsługę klienta – jedynie potrzebuje reklamodawców. Może oczywiście pójść z reklama do mediów wydając grube miliony na kampanie ale ponieważ reklam jest coraz więcej i są coraz bardziej rozproszone o wiele lepiej oprzeć swój produkt o reklamę zadowolonego klienta tworząc kluby zakupowe ze zniżkami i rabatami oraz prowizjami za reklamę tworząc grupę przywiązanych do marki klientów. Większość firm korzysta już z różnego programu lojalnościowego. w Firmach MLM oprócz rabatów firma umożliwia tez zarabianie nie małych pieniędzy dla najbardziej aktywnych. Historie o wielotysięcznych czy nawet milionowych zarobkach rozpalają umysły jednych a drugich nastawiają sceptycznie i nieufnie.

Czym więc jest MLM?

Marketing wielopoziomowy (ang. Multi level marketing, czyli w skrócie MLM) jest jedną, z najszybciej rozwijających się, a jednocześnie jedną z najbardziej błędnie rozumianych metod obecnego wprowadzania produktów na rynek. Wiele osób nazywa go wynalazkiem lat dziewięćdziesiątych. Ale wierz mi, sięgnie on o wiele dalej. Dzięki spółkom MLM do 2030 roku będą corocznie pojawiać się na rynku produkty i usługi warte ponad 500 miliardów dolarów. MLM mocno wkracza w dwudziesty pierwszy wiek! W Polsce od lat 90 działa kilkadziesiąt firm MLM a od ponad 20 lat wychodzi czasopismo dotyczące branży MLM i DS

Niniejsza strona ma ci wyjaśnić, za pomocą ilustracji i przykładów, czym JEST, a czym NIE JEST marketing wielopoziomowy. Pokażemy ci również, jak możesz efektywnie – powtarzam: EFEKTYWNIE – wytłumaczyć to innym.

Marketing to po prostu przekazywanie produktu lub usługi od wytwórcy albo usługodawcy do konsumenta

 ,,Wielopoziomowy” to termin odnoszący się do systemu wynagrodzeń pobieranych przez osoby, które sprawiają, że dostarczany jest dany produkt lub usługą ,,Wielo-” oznacza ,,więcej niż jeden”. ,,Poziom” to cos, co może lepiej byłoby określić słowem ,,pokolenie”. Można by wtedy powiedzieć: ,,marketing wielopokoleniowy”. Pozostaniemy jednak przy ,,wielopoziomowym”, ponieważ jest to określenie bardziej rozpowszechnione. Jest w istocie tak powszechne, że wiele nielegalnych struktur w rodzaju piramidek i łańcuszków dystrybucji próbuje nazywać swoje programy ,,wielopoziomowymi”. Staje się to takim piętnem – choć nie ma żadnego uzasadnienia – że wiele nowo powstających spółek MLM używa innych nazw na określenie stosowanego przez siebie marketingu. Niektóre pewnie słyszałeś: ,,Uni-Level Marketing”, ,,Network Marketing” i ,,Co-op Mass Marketing”.

W gruncie rzeczy istnieją tylko trzy podstawowe sposoby dostarczania produktów

1. SPRZEDAŻ DETALICZNA Na pewno każdy miał z nią. do czynienia Odbywa się ona w warzywniaku, delikatesach, supermarkecie. Człowiek idzie do sklepu i kupuje z półki co mu się podoba.

2. SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA Przeważnie (chociaż nie zawsze) dotyczy polis ubezpieczeniowych, sprzętu kuchennego, encyklopedii, mopów i mioteł Fuller Brush, kosmetyków Avon, pojemników Tupperware do prze­ chowania żywności, a także kilku innych towarów kupowanych za pomocą platform sprzedażowych Allegro czy OLX.

3. MARKETING WIELOPOZIOMOWY. Właśnie O MLM będziemy mówić na tej stronie. Nie wolno mylić tej metody z dwiema poprzednimi, zwłaszcza że sprzedażą bezpośrednią, co bardzo często się zdarzą

Czwartą  metodą  marketingu, często dodawaną  do tej li­sty, jest sprzedaż wysyłkowa. Metodę te można zaliczyć do metod MLM gdyż wiele współczesnych firm oferuje sklep internetowy  a dostarczanie produktów odbywa się przez kurierów, lecz najczęściej włącza się ją  do kategorii sprzedaży bezpośredniej.

Piątą  metodą , która, jak wspomniałem, często bywa mylona z MLM, jest sprzedaż piramidkowa ale PIRAMIDY SĄ NIELEGALNE! Jednym z głównym powodów są  nieprawidłowości w dostarczaniu produktów i usług. Jeśli po wpłaceniu pieniędzy produkt nie dociera do odbiorcy lub co gorsza brak w ogóle produktu z założenia, to jak można to w ogóle nazwać ,,marketingiem”, nie mówiąc już o ,,marketingu wielopoziomowym”. Może i są  to spółki wielopoziomowe, ale na pewno NIE JEST TO MARKETING!

Niektórzy też widząc, że w MLM mamy strukturę hierarchiczną przypominającą trójkąt od razu porównują to do piramidy choć w zasadzie tak wygląda każda struktura społeczna. W klasycznej firmie jest jeden Prezes, kilku dyrektorów, wielu pracowników i tysiące odbiorców. Tak samo jest w partiach politycznych, stowarzyszeniach, grupach gdzie istnieje lider i idący za nim ludzie. Różnicą jest jednak to, że rzadko kto w klasycznej firmie zaczynając od pracownika szeregowego po roku czy dwóch jest dyrektorem własnego zespołu.

Wiele obiekcji, jeśli chodzi o przystąpienie do marketingu wielopoziomowego, wynika stąd, że ludzie nie dostrzegają  różnicy miedzy MLM a sprzedażą  bezpośrednią.

Ta dezorientacja jest zrozumiała, gdyż najbardziej znane spółki MLM nalezą  do Stowarzyszenia sprzedaży bezpośredniej. Może i Ty tak się zaprogramowałeś, że działalność tych firm kojarzysz jedynie z chodzeniem od drzwi do drzwi, ponieważ twoje pierwsze spotkanie z taką  firmą  polegało właśnie na tym, że zapukał do ciebie akwizytor, aby ci cos sprzedać.

Pewne cechy odróżniają MLM od firm handlu detalicznego i firm sprzedaży bezpośredniej. Podstawowa polega na tym, że w MLM prowadzisz interesy dla siebie – ale NIE OSOBIŚCIE!

Prowadząc biznes dla siebie kupujesz produkty w cenie hurtowej od spółki, którą reprezentujesz. Oznacza to, że możesz (i powinieneś) używać ich na własne potrzeby. Wiele osób przystępuje początkowo do tej spółki już choćby w tym celu – aby móc kupować dla siebie po cenach hurtowych. I niejedna z nich zostanie ,,poważnym” dystrybutorem. Ponieważ kupujesz swe produkty po cenach HURTOWYCH, możesz, jeśli tylko chcesz, sprzedawać je DETALICZNIE i mieć z tego ZYSK zwany marżą. Jednak najczęściej spotykanym błędem w myśleniu o MLM jest przekonanie, że aby odnieść sukces, musisz sprzedawać detalicznie. Wiele się mówi o sprzedawaniu po cenach detalicznych i nie należy tego lekceważyć. W niektórych planach marketingowych trzeba nawet zdobyć określoną sumę że sprzedaży detalicznej, aby mieć prawo do premii. Możesz sprzedawać, jeśli chcesz lub jeśli takie są wymagania podjętego przez ciebie programu, ale jeśli pragniesz mieć większe dochody, to prawdziwy sukces zależy od budowania organizacji – grupy zakupowej.

WAŻNA UWAGA Niechaj odsprzedawanie produktów będzie naturalnym rezultatem budowania organizacji – na początku niektórzy z różnych przyczyn nie chcą zapisywać się do firmy jako niezależni Dystrybutorzy z pełną zniżką, ale chcąc wypróbować produkty zapłacą wyższą – detaliczną cenę. To naturalne. Usiłując robić to wszystko na odwrót, wiele osób częściej ponosi porażkę, niż osiąga sukces – próbują budować organizacje, kładąc nacisk wyłącznie na sprzedawanie. Gdy wkrótce zapoznasz się z wszystkimi prezentacjami, zrozumiesz, co mam na myśli.

Słowo ,,sprzedaż” budzi negatywne skojarzenia u dziewięćdziesięciu pięciu procent ludzi. Tymczasem w MLM nie musisz ,,sprzedawać” produktów w tradycyjnym sensie tego słowa. Jednak produkt musi być w obrocie, bo w przeciwnym razie nikt nie otrzyma pieniędzy. Definiujemy sprzedawanie jako: ,,dzwonienie do ludzi i próbowanie sprzedania im czegoś, czego może ani nie chcą, ani nie potrzebują „. I znowu, PRODUKT MUSI BYC W OBROCIE, BO INACZEJ NIKT NIE ZAROBI PIENIEDZY! Jak ominąć ten paradoks? 95% ludzi nie lubi sprzedawać ale uwielbia kupować  a najbardziej lubimy kupować okazyjnie ze zniżką. Jeśli mamy dostęp do dobrych produktów z rabatem – możemy zrobić dwie rzeczy. Albo dodać swoja marżę i sprzedawać z zyskiem albo zaproponować komuś taką samą zniżkę jaką i my mamy 😉PROSTE. Wszyscy wtedy kupują więc pojawia się obrót towarowy a dzięki temu zysk dla firmy, która częścią z tego zysku dzieli się z osobami które mniej sprzedają a budują grupę zadowolonych konsumentów

Inna nazwa MLM to ,,marketing sieciowy” (ang. Network Marketing). Gdy budujesz organizacje, w rezultacie budujesz sieć, za pomocą  której możesz dostarczać swoje produkty. Sprzedaż po cenach detalicznych to fundament pierwotnych firm marketingu sieciowego. Transakcje handlowe w MLM lub marketingu sieciowym zawierane są przez zarejestrowanych dystrybutorów, którzy DZIELĄ SIĘ produktami że swymi przyjaciółmi, sąsiadami i krewnymi. Nigdy nie muszą  rozmawiać z nieznajomymi.

Jednak aby zbudować DUŻĄ, ODNOSZĄCĄ SUKCESY STRUKTURE, musisz zachowywać równowagę. Musisz sponsorować i nauczać ludzi zasad MLM, a zarazem tworzyć bazę klientów.

Nie próbuj przekonywać do tego programu całego świata. Pamiętaj, marketing sieciowy czy MLM polega na budowaniu organizacji, w której mnóstwo dystrybutorów kupuje dla własnych potrzeb (swojej rodziny, znajomych, sąsiadów) a sprzedaje niewiele. To dużo lepsza sytuacja, niż kiedy kilka osób stara się robić wszystko.

We wszystkich spółkach MLM nie ma w ogóle potrzeby wydawania ogromnych pieniędzy na reklamę. Reklamowanie odbywa się niemal wyłącznie drogą  ustną. Dlatego większe kwoty można przeznaczać na udoskonalanie samego produktu. W rezultacie firmy te mają  zwykle towar lepszej jakości niż produkty konkurencji, które można znaleźć w sklepach. Możesz PODZIELIĆ się z przyjacielem informacją  o wysokiej klasy produkcie, będącym odpowiednikiem tego, którego obecnie używa Po prostu zastępujesz starą  markę reklamowana w tv czymś, co sam odkryłeś, co wypraktykowałeś i uznałeś za lepsze.

Widzisz wiec, że nie polega to na chodzeniu od drzwi do drzwi i dzwonieniu do nieznajomych. Wszystkie znane mi programy MLM nauczają , że jeśli tylko PODZIELISZ SIĘ; z przyjaciółmi informacją  o jakości swych produktów i usług, będzie to jedyne ,,sprzedawanie” w całym tym interesie. (My wolimy nazywać te czynność ,,dzieleniem się”, bo tym w gruncie rzeczy jest! Dzielimy się informacją, bardziej reklamujemy niż sprzedajemy).

Inną  cechą  odróżniającą  MLM od spółek sprzedaży bezpośredniej jest SPONSOROWANIE kolejnych dystrybutorów. W sprzedaży bezpośredniej, a nawet w niektórych firmach MLM, nazywa się to REKRUTOWANIEM. Jednak ,,sponsorowanie” i ,,rekrutowanie” to absolutnie nie to samo.

SPONSORUJESZ kogoś, a potem UCZYSZ go, jak robić to, co ty robisz – czyli jak budować WŁASNY BIZNES.

Trzeba podkreślić, że istnieje zasadnicza różnica miedzy zasponsorowaniem kogoś a jedynie ,,zapisaniem” go. Kiedy kogoś SPONSORUJESZ, czynisz wobec niego ZOBOWIĄZANIE. Jeśli nie chcesz podjąć tego zobowiązania, robisz mu złą  przysługę, zapisując go. Na tym etapie musisz być GOTÓW pomóc mu w budowaniu jego własnego biznesu. Strona ta będzie nieocenionym narzędziem, gdyż wyjaśni ci, co i jak masz robić w tym względzie.

OBOWIĄZKIEM sponsora jest uczyć nowych ludzi wszystkiego, co on sam wie o tym biznesie. A wiec ma ich uczyć sposobu zamawiania produktów, prowadzenia rozmów, budowania struktury, organizowania szkoleń itd. Strona ta wyczerpująco wyjaśni ci, jak możesz sprostać tym obowiązkom.

SPONSOROWANIE jest tym, co sprawia, że biznes w marketingu wielopoziomowym się rozwija Gdy poszerza się twoja organizacja, stajesz się NIEZALEŻNYM, ODNOSZĄCYM SUKCESY biznesmenem. JESTES DLA SIEBIE SZEFEM!

W spółkach sprzedaży bezpośredniej pracujesz dla firmy. Jeśli postanawiasz z niej odejść i przeprowadzić się w inne& okolice, musisz zaczynać wszystko od początku. We wszystkich znanych mi programach MLM można przenieść się w inne miejsce kraju i sponsorować ludzi, nie tracąc zysków wypracowanych przez grupę, którą opuszczasz.

W programach marketingu wielopoziomowego możesz zarabiać mnóstwo pieniędzy. W niektórych spółkach trwa to trochę dłużej niż w innych, niemniej duży zysk pochodzi z rozbudowywania organizacji, a nie jedynie że sprzedawania produktów. W niektórych programach możesz oczywiście zarobić na godziwe życie dzięki samej sprzedaży, ale zbić prawdziwą FORTUNE możesz tylko i przede wszystkim przez rozwijanie struktury.

Ludzie zaczynają pracować w MLM z myślą o zarobieniu 500, 1000 lub nawet 5 000 złotych miesięcznie i nagle uświadamiają sobie, że Jeśli poważnie zajęliby się tym biznesem, zarabialiby co miesiąc 18 000 lub 35 000 złotych albo więcej. I znowu, pamiętaj, że nikt nie uzyska takich dochodów, jedynie sprzedając produkty – uzyska je, budując organizacje. OTO CEL TEJ STRONY: nauczyć Cię tego, co musisz wiedzieć, aby móc budować organizacje i budować ją SZYBKO – wypracować twoje właściwe podejście do MLM. Jeśli ktoś sądzi, że marketing wielopoziomowy jest nielegalny, bowiem kojarzy mu się on z piramidą finansową, trudno będzie ci taka, osobę zasponsorować.

Musisz zaznajamiać ludzi z pewnymi faktami, aby nie mylili MLM z organizacjami piramidkowowymi. Piramida powstaje od wierzchołka w dół i tylko ci, którzy przystąpili do biznesu na samym początku, mogą kiedyś zbliżyć się do tego wierzchołka. W trójkącie MLM wszyscy startują od dołu i mają szansę stworzyć dużą organizacje.

Nowa osoba może, jeśli chce, stworzyć strukturę kilkakrotnie większą i bardziej dochodową niż osoba którą ja do tego biznesu zaprosiła. Nikt na nikogo nie pracuje, jednakże współpracując z osobami z góry i z dołu wspólnie rozwija się grupę tworząc większy obrót dla firmy a przez to większe prowizje dla dystrybutorów które są dzielone wg określonych zasad zawartych w planie marketingowym – planie wynagrodzeń – a te uzależnione są od wkładu pracy w rozwój tej grupy.

Główny cel polega na tym, aby nawiązać z przyszłym dystrybutorem ogólną rozmowę na temat MLM i wyjaśnić za pomocą trzech wzniesionych palców różnicę miedzy sprzedażą detaliczną, sprzedażą bezpośrednią a marketingiem wielopoziomowym. Wtedy zapewnisz sobie dobry start, aby zasponsorować go do swojego „pojazdu” w MLM.

Jak wspomniałem wcześniej, do 2030 roku dochody MLM przekroczą 500 miliardów dolarów rocznie. To naprawdę WIELKI i stabilny  BIZNES! Większość ludzie nie uświadamia sobie, że MLM jest tak wielki! Marketing wielopoziomowy istnieje wśród nas od ponad sześćdziesięciu lat! Niektóre spółki działające od czterdziestu pięciu lat same zarabiają już miliard dolarów rocznie.

W samej Polsce po pandemii rozwój branży przyspiesza osiągając 5 mld zł obrotu netto a liczba zarejestrowanych dystrybutorów wzrosła o 250 tysięcy. Duża sięgająca już realnie kilkudziesięciu procent inflacja i spadek wartości pieniądza, podwyżki cen energii, żywności coraz słabsza kondycja finansowa Polaków powoduje że są coraz bardziej otwarci na nowa dodatkową pracę co gwarantuje dalszy rozwój całej branży MLM

MLM to pomysł na idealny BIZNES, ponieważ:

  • nie wymaga dużych inwestycji finansowych,
  • ma niskie koszty stałe,
  • nie stwarza problemów z zatrudnionymi pracownikami,
  • sam ustalasz godziny pracy,
  • działalność nie jest sezonowa,
  • praca dodatkowa lub główny dochód,
  • sam dobierasz współpracowników i nie masz Szefa,
  • masz zapewnioną pomoc ekspertów i system szkolenia
  • działalność możesz prowadzić na całym świecie,
  • rozpoczęcie działalności nie wymaga specjalnej wiedzy,
  • wiek nie ma znaczenia,
  • stoi za tobą marka międzynarodowej firmy,
  • otrzymujesz pasywne dochody,
  • odbywasz wiele podróży i otrzymujesz dowody uznania za swoje osiągnięcia,
  • twoja działalność jest legalna i etyczna

UFF to był najdłuższy rozdział – ale konieczny by zapoznać cię z Systemem. Teraz w krótkich już 10 krokach poznaj jak działać w tym systemie

PREZENTACJA KROK 1=>>

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/apeterko/public_html/zarabiajnawiedzy/wp-includes/functions.php on line 5420